DX - mesic od odeslani z HK

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Květen 28 16:40:34 CEST 2011

Vnitřek vyfocený není, ale na balíku je vidět, že byl rozbalený, a znovu
přelepený páskou Česká pošta. Na další fotce je "Náběrový lístek, Doklad
o provedené vnitřní prohlídce listovní zásilky. Popis zboží - brýle,
3ks, celní hodnota 9,77USD". V balíku jsou troje různé sluneční brýle.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info