Re: 2 žilová prodlužovací šňůra?

APA navrhpcb na gmail.com
Sobota Květen 28 11:48:31 CEST 2011

V kazdem pripade je to mnemotechnicka pomucka, ze nulak je vlevo a ze
to souvisi s vetsim poctem pravaku je tedy spravne :-)

Anebo je lepsi si pamatovat cosi o norme pred rokem 1933? Zajimalo by
me, kolik % populace si umisteni faze s jistotou pamatuje? :-)

Ano, take jsem videl samodomo kabely zapojene chybne, dokonce i lustry
a dokonce i po elektrikarich profesionalech :-D