Dell R200 - HW problem? PCIe training error: Embedded IO bridge device

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Květen 27 19:54:59 CEST 2011

> Zdravim,
> neresil to tu nekdo?
> Predpokladam, ze je to nejaka zalezitost s napajenim, nebo neco unaveneho
> teplem.
>
> Tady se o tom neco pise.
> http://lists.us.dell.com/pipermail/linux-poweredge/2010-December/043846.html
> Pomuze vytahnout "risercard" s nejakym radicem PCIe (v BGA). Potom to
> nabootuje, ale je to potom ponekud malo pouzitelne, i kdyz alespon SATA
> disky s tim behat muzou.
>
> Diky
>
> JP

Zdravim,
  mam obavu ze to je v (pr)Dell(i). Ten thread jsem cetl cely a nikdo neprisel
s resenim jinym nez vymena MoBo za $200.
  Bohuzel musim konstatovat, ze servery teto firmy, minimalne ty levnejsi, jsou
skutecne spatne. Bohuzel nemam zkusenosti s R200, ale s PowerEdge 1650. Nejmene
u tri se stalo toto: Z niceho nic se odmlcely. Kdyz prisla na sal obsluha, rika
si "Hele, ono se to vypnulo" (nic nesvitilo). Tak to zapnem. Po stisknuti
tlacitka se LED rozsviti a pak osklive "analogove" pohasnou tak na pul jasu,
zacne to podivne praskat a v ten okamzik uz se ze zadku serveru line dym jak z
kafilerie. Vypnout lze samozrejme jedine vytrzenim snury (jenze musite obehnout
15m stojanovou radu a odemknout zadni dvere racku, coz nejde, protoze najednou
je klic 2x takovy nez dira v klice :-) ). Jednou uz startovalo na sale kvuli
tomu haseni, muselo se rucne deaktivovat. Jak pochazime ze dvou firem, v jedne
byla "kultura" brat Delly a ve druhe Compaq/HP. Mohu tedy celkem porovnat a
jednoznacne konstatuji, ze u zadneho serveru te druhe firmy se nikdy nic
podobneho, ani podstatne mene fatalniho, nestalo. Vsechny jejich servery se
likviduji pro technickou zastaralost po x letech behu a pritom jsou jeste
naprosto funkcni.
  Zdravi Pavel