[OT] Padajici Skype

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pátek Květen 27 11:51:52 CEST 2011

Mel jsme stejny problem, jeho reseni me stalo dve hodiny prace s debugerem , tak prasacky sw, jako je skype to se dnes uz vazne nevidi.
Problem zrejme nastava, pokud mate nebo jste behem pokusu o reseni problemu nainstaloval skyupe 5.3.x a jedete na Win 7 x64.
Me pomohlo toto
1. odinstalovat skype 5.3
2. Rucne smazat adresar skype v ProgramData a v AppDataRoaming
3. Nainstalovat skype 5.1.0.112 nebo starsi

Problem je zrejme ve funkci pro replikaci kontaktu nebo ceho (pokus o volani neceho co na serveru skype ocividne neni a programator funkci napsal tak, ze pokud nevrati to co ma jde volani na 0000 a program udela zuch.

J.