zahrievajuci sa transformator

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 27 10:15:15 CEST 2011

Pani, dakujem za odpovede. V zasade ste mi potvrdili to, co som tusil,
ale nevedel som, ci nahodou neprichadza do mody nejaka nova vlna
transformatorov - ktore normalne hreju ako das - a ja o tom neviem.

Cez vikend to este raz skusim dobre otestovat, dlhodobo so zatazou aj
bez a pochvalim sa vysledkami.
Ale vidim to tak, ze si uz od tych poliakov sietove trafo nekupim -
zda sa, ze dost katuju kosty a setria bud na drote alebo na jadre.

J.S.