DX - mesic od odeslani z HK

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pátek Květen 27 08:39:10 CEST 2011

S 4%taky u ČP bych to povazoval za zcel jiste mozne, pravidelne vstupy z vyclivaci posty praha hovori, ze vypisovani dokladu za "slozite"
celni rizeni jim zabira tolik casu, ze nestihaji to hlavni a to resit zasilky.

Pokud to neprijde behem dalsich 14 dni, mate jedinou sanci reklamovat u DX, maji na to formular, nekde na webu

J.