2 žilová prodlužovací šňůra?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Květen 26 22:31:31 CEST 2011

Me zas prijde hlavne draha, v Makru jsem pred 2-ma lety koupil 20m
dvouzilove za 99+DPH a slouzi i v tezkych podminkach stale skvele - jen
je trosku poskozeny konec a omotany izolackou, ale pes se odnaucil
kousat koncovky kabelu ze dne na den (prezil, ale vubec mu nezavidim ;-) )