Porucha LCD Sam sung

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Čtvrtek Květen 26 20:42:44 CEST 2011

Tak jsem dorazil domu a LCD 40LE, nejde zapnout, samozrejme je tyden po zaruce.
Uvnitr jsou tri desky , zdroj, ten vypada OK, respektive dava 13V tak jak ma,
hlavni deska a T-Con.
Jelikož po zapnutí do 230V zacne TV asi bootovat , roztoci se vetrak a po cca 30s jde dalkovym ovladanim vypnout ocekavam problem na zakladni desce.
Tam toho asi clovek moc nevypatra,ale vyndal jsem ji a musim konstatovat, ze je vyrobce pekny dobytek za desku tak zasvinenou od fluxu bych se stydel i u sveho bastlu, deska na prvni pohled vypadal jak po vytopeni, na druhy, zaschle vrstvy tavidla. Hruza.

Ale co udela se tomu reklama a oni za to tech 1500$ daji.

P.B.