Re: FEKA 03 čerpadlo - kolik má Qmax?

APA navrhpcb na gmail.com
Středa Květen 25 21:50:00 CEST 2011

 Chci to ze studny, žádný písek tam není... Asi průtok 500L/minutu s
jiným jak kalovým čerpadlem (za levno) asi neudělám?

Nedělal jste si někdo průzkum - Dobrý poměr cena/výkon?
Máte někdo např. DAB FEKA? Jestli to také vydrží 30 a více let jako ty
původní Feky? To asi ne co?

ještě mě napadlo, jak přes LAN/IP ovládat (ON/OFF těch 1,5kW), kdybych
do studny dovedl Ethernet... Stejně tam budu muset přidělat zásuvku.,
protože tam je 400V a já potřebuji 230V kvůli plováku (jen 1 fázová
čerpadla mají plovák)