Re: p?ipojen? 1f motor na frekven?n? m?ni?

Středa Květen 25 10:02:05 CEST 2011

Podle toho, jaky je to motor.
Muze to byt klasicky trifazovy motor upraveny pro napajeni jednou fazi.
Do jedne faze se pousti sitove napeti, druha faze je pripojena pres kondenzator.
Motor ma tri vinuti.

Nebo to muze byt motor co na dve rovnocenne faze, do jedne se pousti sit,
druha je zapojena pres kondenzator jako pomocna. Pri obraceni otaceni se vinuti prohodi.

A take motor muze mit jedno vinuti hlavni a druhe pomocne.
Pri obraceni otaceni se prefazuje pomocne vinuti.