OBD2 kabel

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Květen 24 23:19:16 CEST 2011


Ano, spravne ma byt 7 a 15, K+L. Jinak nevim, ceho se doberu, ale to Volvo 
ma pod popelnike plastovou krytku, na ktere je vyrazeno OBD II a pod ni je 
ten spravnej konektor, tak doufam, ze se podari s tim nejak komunikovat. 
Jsem zvedavy, jestli vubec najdu nejaky SW, ktery bude ochotny se s tim 
bavit, nejake free nastroje sice jsou, ale o uspesnosti nejsem uplne 
presvedcen :)

Pavel Kutina


----- Original Message ----- 
From: "Tomas Chvatal" <tchvatal na ezop.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 24, 2011 10:54 PM
Subject: Re: OBD2 kabel


7 a 15, ne ? K + L line.
6 a 14 je HCAN

Pozor ale na fakt, ze v Evrope je obdii povinny az od r. 2000 (u benzinu).
1996 bylo jen v Americe. Takze pokud nekde najdete seznam "kdy ktere auto",
tak
jeste kontrolovat jestli evropske.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva ----- 
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 24. května 2011 21:57
Předmět: Re: OBD2 kabel


Nejde, Volvo 850TDi, r.v. 1996 - prvni modelova rada, ktera mela OBD-II,
jestli jsem spravne googloval, tak by to melo chodit prave jen a pouze po
tech dvou linkach 7 a 14, jen ta prenosova rychlost je takova "podivna".

Novjsi Volva se pry daji cist (a resetovat) i po necem jinem, tohle by melo
mit snad jen to ISO.

Nasel jsem uz i nejaka schemata interface (jeden tritranzistorov, jeden
dvoutranzistorovy se tremi optocleny na oddeleni), i nejaky free OBD tool
pro Linux, tak to asi zkusim o vikendu nejak rozchodit. OBD konektor nejspis
cely vyrabet ci shanet nebudu, nejdriv zkusim nejaky "bastl" se ctyrmi piny
a pak se uvidi.

Pavel Kutina

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



Další informace o konferenci Hw-list