Problem s LCD u termohlavice Rondostat HR20

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pondělí Květen 23 18:53:12 CEST 2011

Tak až to bude úplně "na vyhození", tak můžete zkusit, (na vlastní nebezpečí
prosím), fintu, kterou jsem používal na spínací hodiny řízené DCF od
Conrada.
Prošlo mi jich rukama desítky a na každé, které měly tuto závadu to stačilo
použít jednou.
Displej buďto slabý nebo se tvářily, že jsou "mrtvé".
Byly napájené tužkovou baterií. Vzal jsem slabou, již téměř vybitou baterii
a na okamžik, jen na dotek, jsem ji tam dal obráceně a pak vložil baterii
normálně a hodiny normálně naběhly. Jak jsem na to přišel už ani nevím.
Zkrátka poslední pokus.
Hezké bylo, když jsem jednou večer měl zapnuté CB, které tu bylo na
pozorování ,(jako KV jsem CB docela "opovrhoval"), a slyším jak
"Petr Tempo" popisuje:  "dnes jsem byl u jednoho chlapíka a to byste
nevěřili, on tam dal tu baterku opačně a ono to pak normálně naběhlo..."
Docela to tehdy potěšilo a Petr se stal mým dobrým známým, dá se říct
kamarádem, který mi pak pomohl, když mi vážně onemocněl otec.
Jindra Polívka