ARM vyvojove prostredi

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Květen 23 09:31:45 CEST 2011

Doporucuji LPCXpresso, je to IDE Eclipse a bezny G++ v balicku, který
zadarmo podporuje 128 KB kodu. Vetsi program prelozite a snad i nahrajete do
CPU, ale nepojede debug. Vyrobce Codered nabizi dále placene verze 256 KB a
512 KB za 256/512 $, coz je lacine ve srovnani s konkurenci. Během leta ma
prijit verze 4, která bude podporovat M4. Na tomhle odkazu
(http://lpcxpresso.code-red-tech.com/LPCXpresso/) se regnete a potom vam
pujde stahnout instalacka (cca 200MB). WIN7 (vcetne 64b) jsou cca pul roku
podporovany, sam to tak ted provozuji.
Není také od věci si sehnat jejich vyvojovou desku, na které si muzete
rovnou udelat a odladit prototyp. A potom ji v pulce prelomite a mate z ni
JTAG debugger pro svoji finalni desku.
A nakonec, pokud patrite mezi ty, kdo nemá moc casu a chce mit vysledek hned
a nechce nic instalovat, mrknete na (http://mbed.org/), je to moc pekne
online prostredi.  JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ondrej
Sent: Saturday, May 21, 2011 8:42 PM
To: HW-news
Subject: ARM vyvojove prostredi

Zdravím konferu

právě začínám jeden projekt na ARM (Cortex M3, LPC1768) a potřeboval bych
poradit s něčím, co se na internetu obvykle nevyskytuje. Konkrétně jaké je
dobré vývojové prostředí, které:
- je free (placené mají nepříjemné omezení velikosti kódu)
- funguje pod Win 7

Něco jsem si na netu našel, ale nějaké větší porovnání mi chybí. Také by mě
zajímalo, jestli je nějaký markantní rozdíl mezi GCC (který předpokládám
používají free prostředí) a kompilátory v placených IDE.

OH