Re: OT ...a zase len hodiny... ; -) Was: OT nabídka - znakový ( maticový ) LED display

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Květen 21 23:05:28 CEST 2011

Manualne tlacitkami. Je ich 7: 4 sipky, enter, delete a escape (menu).
Dost drina tam nieco navolit.. mal som trpezlivost na jednu parznakovu
spravicku. Podla navodu to vie 20 sprav, kazdu po 120 znakoch, beziacu
(5 stupnov rychlosti), alebo stojacu (to ma zmysel do 5 znakov). Da sa
nastavit aj jas plny, alebo polovicny, asi na usporu baterky.

miro