Brum ze zdroje II

Halen halen na seznam.cz
Sobota Květen 21 22:59:29 CEST 2011

Vyřešeno! Všem se moc omlouvám, ale opravdu tam byla zemní smyčka.
Připadám si jak ...

Už to nebručí a je to úplně čisté. Chyba byla v tom, že jsem měl
napájený zesilovač +-17V včetně země. Zem pak z desky předzesilovače
byla napojena ještě do vstupu zesilovače spolu se signálem. Pořád jsem
jenom laboroval s tím, že jsem odpojoval zem u výstupu předzesilovače
nebo u vstupu do zesilovače. Při odpojení to ale bručelo ještě více.
Nakonec jsem odpojil zem u napájení a nechal jenom zem u výstupu/vstupu
zesilovače. Nyní to maká a je to čisté.

Děkuju všem za rady, ani nevíte jak jsem rád, že to maká.

Honza