Víkendový kolotoč

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Květen 21 21:50:53 CEST 2011

v CERNe sa uz dokoncuje barak kde bude riadiace centrum AMS, malo by sa
to cele spustit tak o mesiac. Som zvedavy co nove nam prinesie. Hovori
sa ze by to mohol byt nieco ako Hubble ale v oblasti casticovej fyziky.
Moze skumat prud castic prilietavajucich z celeho vesmiru priamo, bez
toho aby interagovali s atmosferou.
Inak tento tyzden sme tu mali tri ceske autobusy, a do mesiaca su uz
pravidelne tak dva zajazdy. Celkom prijemne ma ten zaujem prekvapil.
b.