Korekce frekvence krystalu v hodnikach

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Sobota Květen 21 17:17:19 CEST 2011

Pár mi jich prošlo rukama.
Co od nich kromě dizajnu očekáváte navic ?
Neberte to osobně. Kdybyste věděl kolik jsem za ně dal, tak by vás asi
trefilo.
Jindra Polívka

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 21, 2011 11:10 AM
Subject: Re: Korekce frekvence krystalu v hodnikach

Možné souvislosti okolo "Na plus to snizilo, na minus zvysilo kmitocet" mě
vyloženě děsí...

Hodinky Junghans Mega by se mi líbily taky, ale cena přeci jen trochu
odpuzuje:-)
I když zrovna u mně a hodinek neplatí můj běžný argument proti drahým věcem,
neboť díky nesundávání nehrozí ani zapomenutí/ztráta.

PH