DC DC step-down za rozumne penize?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Sobota Květen 21 16:00:42 CEST 2011

Na hw  serveru jsem si precetl ody na menice od TI, nasledne jsem vybral TPS5410, pripadne verzi 20 ci 30, podle TI cena do 2$, bohuzel Farnell, TME z toho dokazi udelat kus mezi 100 az 140Kc bez DPH.
Koukl jsem ke konkurenci a u National nasel LM2675, cena 1.7$, bohuzel diky peci farrnellu a spol vyledna cena opet pres 100Kc.

Existuje pro tyto soucastky nejaky cinsky ekvivalent nebo existuje dodavatel s roumnejsimi cenami, tedy reknem pri 25ks kolem 50Kc za
DC/DC
VIn min 30V
Vount adj. 1.2 -15V
I out min 1A