Korekce frekvence krystalu v hodnikach

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Květen 21 13:38:00 CEST 2011

No a nebo je to podstatně prozaičtější, totiž stejná značka (logo), ale
Made in PRC, a to tak, že bez dostatečného dozoru/kontroly majitele toho
loga, či úplně jinak (padělek). To vše ev. i bez vědomí místního
dodavatele/nositele servisu, případně s jeho vědomím, ale bez možnosti
to ovlivnit.

Na squash taky nechodím (ani nehodlám), ale možná bychom tam oba byli
definitivně pouučeni, že hledat primárně technické důvody za většinou
potíží je dnes už úplně out ;-(

---
Jirka