Korekce frekvence krystalu v hodnikach

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Květen 21 12:09:31 CEST 2011

 21.5.2011, 11:58:28

Technicky by to jiste slo, ale asi pro takove reseni neni dost
zakazniku. Kdo pozaduje presnost, koupi DCF a pro ostatni je dulezite
aby to bylo velke jak kolecko od kolobezky, aby to melo sklicka z obou
stran a aby tam bylo napsano "Pilot" nebo "Bombardier".

Nosim hodinky od svych 10-ti let, prakticky je nesundavam. Ted mam uz
vice nez 10 let casia za cca 2000 Kc, uz jsou znacne potlucene, koupil
bych nejake nove, ale moje pozadavky nejsou kompatabilni se
soucastnymi trendy, takze jsem zatim nenasel nic co by mi vyhovovalo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz