Korekce frekvence krystalu v hodnikach

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Květen 20 20:58:13 CEST 2011

to jsou ale prece dve ruzne veci

me vcelku treba nejde vubec o nejakou absolutni presnost, ale proste
jsem zvykly se na hodinky divat - kdyz je zapomenu je to pro me vetsi
tragedie nez kdyz si zapomenu mobil - mobil absolutne k zivotu
nepotrebuju, ale bez hodinek jsem v haji - je to ciste psychologicke

ty Citizeny jsem si koupil po tom co mi naprselo do Primek na dovolene
na motorce a celych 14 dnu jsem byl bez hodinek - kolega si nastejno se
mnou kupoval Festiny a po dvou letech byly po smrti - ja je mam po 15
letech kazdodenniho noseni stale k dispozici v plne kondici - muzu se na
ne spolehnout

a s nejakym pozovanim to nema nic spolecneho - spis jsem exot ze vubec
hodinky nosim

--
S pozdravem
Radek Vicek