Korekce frekvence krystalu v hodnikach

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Květen 20 16:36:42 CEST 2011

Ke krystalu přidat kondenzátor. Stačí 2 kousky tenkého smaltovaného
drátku, a zkroutit do sebe. Buď je dát paralelně ke krystalu, nebo do
série s krystalem, podle toho, jestli je chcete zrychlit, nebo zpomalit.
Ale teď si ale už nevzpomenu, co které zapojení udělá. Už je to pár
desítek let, co jsem se tím zabýval :-(
Dolaďuje se to zkracováním těch drátků.

--
Aleš Filip