OT - Komunisti ve Francii

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Květen 20 12:22:01 CEST 2011

vidim ze si tak zdravo nasraty. Zijem vo Francuzsku uz 11 rokov, takze
viem o com hovoris. Je to leniva prasiva zberba. Snazim sa ignorovat
vsetko francuzske, lebo viem ze sa na nich neda v ziadnom pripade
spolahnut a tym ze maju efektivitu prace blizku nule vsetky francuzske
vyrobky su velmi drahe.
Do prace nakupujem veci zasadne nefrancuzskeho povodu, nikdy nepouzivam
francuzskych dodavatelov okrem jednej firmy ktora viem ze je spolahliva.
Vsetci hovoria ze som divny a jediny kto nechce chodit na sluzobnu cestu
do Pariza. Ale naozaj vzdy ked tam idem (niekolko krat za rok) tak
strajkuju bud na letisku, zeleznice, metro, alebo McDonalds kde som
chcel ist na veceru. To ti kreteni chceli 13. a 14. platy. V rychlom
obcerstveni. Statistika nepusti, je to v 100% pripadov.
Ked vidim naco idu miestne dane a kolko ich musim zaplatit je mi z nich
nevolno.
Takze tak :-)
b.