Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell - jistota desetinasobku ; -)

Holas holas na holas.info
Pátek Květen 20 11:36:22 CEST 2011

Ano privod je dole,
do baraku jdou ty horni draty, je to u vchodovych dveri,
uvnitr hned za dvermi je uz bezny plastovy vrchni rozvadec
s jednou radou jisticu.
Napada me, jestli ten cerny neni jenom silny fazovy vodic
a nulovy jestli neni treba pod tou deskou. To jsem podrobne
neprohlizel. Az tam v lete pojedu, tak to prozkoumam.