RS Components aktualizace

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Květen 20 10:14:03 CEST 2011

Ahoj,

tak mi to nedá, abych se nepodělil o další informace k RS Components.
Už jsem psal, že jsem zboží objednal v neděli s tím, že jsem očekával
dodání do druhého dne, tedy v úterý. Nic se nedělo, měli nějaké
technické problémy, to jsem také psal. V úterý nebyl na telefonu
dostupný nikdo, kdo by byl schopný podat jakoukoliv informaci, ani v
češtině, ani v angličtině. Ve středu mi to tedy vysvětlili česky s
tím, že ve středu zásilka odejde a budu ji mít ve čtvrtek.

No a teď novinky. Tak včera ve čtvrtek nic nepřišlo. Ale na webu byla
informace o tom, že ve středu byla zásilka opravdu odeslána přes DHL.
Nicméně tracking number tam nikde není. Dnes v pátek jsem tedy zavolal
na podnik a zeptal se, co se děje. Dostal jsem číslo zásilky DHL. Tak
zásilka už je v ČR a snad se dnes bude doručovat.

Co je ale zajímavé, rovnou jsem té paní položil otázku, jak je to tedy
s tím dodáním do druhého dne, jak hrdě píšou na webu. Když ani zásilka
odeslaná ve středu nepřijde ve čtvrtek, ale možná v pátek (ještě
nepřišla, tak nevím). Říkal jsem si, že možná je denní zpoždění
způsobené těmi stávkami ve Francii, ale dozvěděl jsem se úplně něco
jiného.

Paní mi řekla, že to záleží na skladu, ve kterém to zboží mají. Prý
když je v Německu, tak to určitě přijde druhý den, když je v Anglii,
tak někdy přijde druhý den, někdy také ne. Že prý na to mají 3-5 dnů.
To mě docela zarazilo a zeptal jsem se, proč tedy píšou na webu, že
dodávají do druhého dne, proč tam nenapíšou přesnější informace. A
paní mi řekla, že přece nemůžou na web napsat všechno, protože by ta
stránka byla pak moc veliká.

To už jsem vážně rezignoval, ale ještě jsem na rozloučenou dostal
radu, že u nich nemusím nakupovat, když se mi to nelíbí. Děkuji :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601