[OT] Zahada internetoveho pripojeni

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 19:21:09 CEST 2011

Netstumbler, tím se zjistí jak jsou obsazené kanály.

----- Původní zpráva -----
Od: "Hfmcons" <hfmcons na gmail.com>

Významným problémem WiFi komunikace bývá zarušení. Zkuste změnit kanál,
změnit polarizaci antény, změnit umístění antény, pro ověření možnosti
komunikace by toto mělo stačit. Jinak by bylo vhodné zjistit jaké jsou v
blízkosti sítě i když můžou být skryty a bylo by potřeba nějakého
nástroje. Některé AirLinky s příslušným softem umožňují zobrazení spektra.
S pozdravem,
Miloš Dašek