Připojeni frekvenčního měniče

Roman Vostrel vostrel na lit.cz
Čtvrtek Květen 19 19:20:22 CEST 2011

U motoru se pouzivaji kovove pruchodky a stineni se pomoci ni pripoji. U
menice treba od Telemecanique se k nemu dodava plech, ktery se pripevni
tesne pod svorkovnici, je spojen s PE,  a kabel se k nemu pritahne
kovovou objimkou. Nebo se pouzije normalni kabel a taky to funguje,
bezne se to pouziva.