Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell - jistota desetinasobku ; -)

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Čtvrtek Květen 19 15:30:14 CEST 2011

V US to je celkom mozne, kedze oni maju "koliky" = pliesky a tie su cele
kovove...
a u nich aj rozlisujem, co je pracovny nulak ( pliesok je o cosi sirsi
na konci ) ;-)
Ja som reagoval na GB zazuvky, ( teda tak som to myslel )
V US je ale o trochu nizsie napatie - 110V, takze tam to prezitie je o
cosi vacsie ;-))
BTW pozeram an 4 kable z roznych krajin, ktore koncia na druhej strane
IEC320C13 -
"standardny napajaci pocitacovy konektor"
Kable pouzivam podla toho, kam idem, aby som sa dostal na nejake
"jednotne" rozhranie,
z ktoreho si uz viem poradit. ( mam prevodku z IEC320C14 na nasu
standardnu EuroSchuko zasuvku ... )
a tam mam urcite zapojenu aj ochranu... co drviva vacsina roznych
cestovnych prevodiek nema...
;-)))

Dodo