Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell - jistota desetinasobku ; -)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 19 14:23:46 CEST 2011

Taliani zas maju v zasuvke 3 dierky pekne v rade. Rozostup krajnych je
zhodny s nasimi, v strednej je PE. Nabijacky su rovnako male, ako
nase, len maju kolik navyse. Ked bol u nas vo firme Talian, tak aby si
mohol nabit mobil (nik mu prave nemal pozicat nabijacku), museli sa
pouzit kombinacky na mensiu upravu :-)
V Taliansku som zasuvky na stenach videl povacsine ploche, t.j. dierky
nie su vnorene v prelise. Je tak mozne pouzit aj nase okruhle vidlice
(bez spojenie PE...). Ale sem tam som zazrel aj okruhlu zasuvku s ich
3. dierkou a navyse aj s PE kontaktami, ako ma Schuko.

miro