[OT] Zahada internetoveho pripojeni

Luboš Rückl lubos.ruckl na quick.cz
Čtvrtek Květen 19 11:49:08 CEST 2011

Dekuji za reakce.

Tak jeste nejake doplnujici udaje:
Router je D-Link DSL-2741B a jediny clovek, ktery ho nastavuje jsem ja.
V routeru nejsou zadna nastaveni, ktera by by byla specificka pro pripojena PC.
MTU mam nastaveno na 1492 (v notebooku i stolnim PC).
Prikaz ping 216.34.181.60 -f -l 1464 projde na obou PC, zatimco
prikaz ping 216.34.181.60 -f -l 1465 na obou PC neprojde.
Oba PC maji jako DNS adresu routeru D-Link.
Myslim si, ze blacklist je pro obe PC shodny (mame jen jednu verejnou IP adresu).

--
Lubos Ruckl