Elektricka bezpecnost v Spojenom kralovstve, was: Farnell - jistota desetinasobku ; -)

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Květen 19 11:39:59 CEST 2011

 Dobry den,

v Nemecku to je tiez tak, ze sa zapina dole. Aj kvoli tomu, aby sa na vypnutom vypinaci hore na koliske neusadzovala spina.

Bezne je tiez, ze zive obvody (pod napätim) su signalizovane cervenou farbou a vypnute (bezpecne) zelenou.

Richard Kaliciak