2takt diesel (bylo: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE)

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Čtvrtek Květen 19 09:39:25 CEST 2011


O podobném motoru byl hodinový pořad na jakémsi viasatu. Je tam strašně 
moc konstrukčních fint, z nichž hlavní je ta, že hřídel šroubu, klikovka 
a její uložení jsou navrženy a postaveny s mnohem výšší spolehlivostí, 
než zbytek motoru. Ostatní věci jsou lego, konstruované tak, aby se 
části daly měnit za provozu. Ukazovali tam, jak vyřadili jeden válec z 
provozu tak, že se vůbec nehýbal, ale zbytek motoru běžel. Pak na tom 
válci provedli generálku a testy a pak ho zase připojili k motoru. Loď 
se ani na chvíli nemusela zastavit a motor běžel nepřetržitě.

Pavel Krafčík

Dne 19.5.2011 09:08, Kamil Rezac napsal(a):
> Koukam na ten clanek, netusite nekdo proc lodari trvaji na jednom
> motoru a ne na dvou, aby kdyz se polame meli alespon nejakou zalohu?
> KR
>
> 2011/5/19 aze<azehw na volny.cz>:
>> Tady je hezký Diesel-dvojtakt:
>> http://www.autoweb.cz/nejsilnejsi-motor-na-svete-je-diesel/  Vrtání 96cm,
>> zdvih 2,5 metru, 2300 tun.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list