Re: Farnell - jistota desetinasobku ;-)

Čtvrtek Květen 19 08:57:49 CEST 2011

To mi pripomina epizodu o britskem parku z TV serialu (lepe z knihy) "Jiste pane
ministre" (nebo mozna "Jiste pane premiere", je to prelomova epizoda,
kdy se z ministra MAZ prave diky tomu parku stane britsky premier:-)

V detektivce "Vrazda potrebuje reklamu" se tvrdi, ze kdyz je nekde napsano
"vyhradne z hrusek", tak je to zalovatelne. Kdyz se napise "S hruskami
a s chuti hrusek", tak to znamena, ze je tam tak pet hrusek na tunu repy:-(