Re: 2takt diesel (bylo: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE)
jar.mez na centrum.cz
jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Květen 19 00:02:09 CEST 2011
Dvoutaktni diesly se vyrabi dodnes, nejvetsi co jsem videl mel velikost tripatroveho domu, lodni motr s vykonem tusim 40MW, byl to 14 valec.
J.
______________________________________________________________
> Od: "Pavel_t" <pavel_t na centrum.cz>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 18.05.2011 23:43
> Předmět: Re: 2takt diesel (bylo: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE)
>
>> Nepátral jsem po tom, jak to vlastně fungovalo. Nafta se u dvojtaktů
>> nějak vstřikuje?
>
>Ano vstrikuje, v tomto je to normalni vznetovy motor. Mazani je take oddelene a olej se nespaluje. Pouze vyplach valcu je spojen do 1 taktu a proto ten motor musi byt nejak preplnovan. V hlave je vyfukovy ventil a vstrikovaci tryska, saci otvor je ve valci kus nad urovni vniz je dno pistu ve spodni uvrati. Pri expazni je ventil uzavren a otvor prekryt pistem, pist pracuje. Pred koncem expanze a odkrytim saciho otvoru je otevren vyfukovy ventil, aby zbytek tlaku z valce unikl a nesel do sani. Pote je odkryt saci otvor a do valce je vhanen cerstvy vzduch vyhanejici ventilem zbytek spalin. Pist po prekonani spodni uvrati prekryje saci otvor a vyfukovy ventil uz je take uzavren, nastava komprese cerstveho vzduchu. A cyklus konci pred horni uvrati kde zacina dalsi novym vstrikem.
>
>Pavel
>
>_______________________________________________
>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>Hw-list na list.hw.cz
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list