Re: RE: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Středa Květen 18 23:56:58 CEST 2011


Tento nemecky system mel vstrikovaci komoru za kompresorem, cili strikalo se do stlaceneho vzduchu zhruba tam kde maji dnesni motory mezichladic stlaceneho vzhuchu. Jak je z nazvu patrne, vstrikoval se smes 50% voda 50% methanol, respektive torchu mene, jelikoz se jeste pridaval olej , kvuli potlaceni koroze, methanol mel za ukol snizit detonace 100 oktanoveho paliva. 
Motor Mercedes 605 byl jeden z nejrozsirenejsich leteckych motoru , krome bombarderu se montoval do stihacek Messerschmitt Bf 109, 110, licencne ho delali italove pro sva letadla. Ac je motor puvodne mercedes , postupne je delali i jine spolecnosti , znacne mnozstvi se jich delolo u nas a na slovensku , tusim se ta firma jmenovala Flugmotorwerke Ostmark. 
Skoda, ze se to vsechno po valce znicilo, takovehle motory se pak jiz nedelali a v rade parametru jde dodnes o neprekonatelna reseni, konkurence mela napriklad Rolls-Royce Goshawk II.
J


______________________________________________________________
> Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 18.05.2011 20:45
> Předmět: Re: RE: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE
>
>On Wed, 18 May 2011, jar.mez na centrum.cz wrote:
>
>> Letecky motor ma na vstupu vzduchu kompresor, pokud tento nasava vzduch > o +20C leze z nej stlaceny vzduch o znacne teplote. Pokud se do nej > vstrikuje voda dochazi k znacne redukci objemu tim, se do motru vejde > vice vzduchu a vice paliva. Jedine co tim stoupne je vykon, ucinnost
>
>V ktere fazi se tam ta voda vstrikuje ? Pred stlacenim nebo po stlaceni ?
>
>> J.
>
>*------------------------------------------------------------------------*
>| Petr Simek APS JU |
>| psimek na jcu.cz |
>*------------------------------------------------------------------------*
>_______________________________________________
>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>Hw-list na list.hw.cz
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list