Re: RE: Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE
APA
navrhpcb na gmail.com
Středa Květen 18 22:07:10 CEST 2011
v nekterych fazich se voda prileva rovnou do paliva, pry na toto
behaly uz stare Tatrovky, udajne kdyz bylo malo paliva a take to lepe
chladilo motor, nicmene = koroze motoru
zarizeni pro auta: http://www.aquamist.co.uk/
u tuningaru a zavodniku znama vec
jezdit se da v pohpode i na rostlinny olej
2011/5/18 Petr Simek <psimek na jcu.cz>:
> On Wed, 18 May 2011, jar.mez na centrum.cz wrote:
>
>> Letecky motor ma na vstupu vzduchu kompresor, pokud tento nasava vzduch o
>> +20C leze z nej stlaceny vzduch o znacne teplote. Pokud se do nej vstrikuje
>> voda dochazi k znacne redukci objemu tim, se do motru vejde vice vzduchu a
>> vice paliva. Jedine co tim stoupne je vykon, ucinnost
>
> V ktere fazi se tam ta voda vstrikuje ? Pred stlacenim nebo po stlaceni ?
>
>> J.
>
> *------------------------------------------------------------------------*
> | Petr Simek APS JU |
> | psimek na jcu.cz |
> *------------------------------------------------------------------------*
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list