Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Květen 18 18:59:37 CEST 2011

To neni povera...jen jsme to jak je videt zapomneli.

Muj dedecek delal spravce kulturniho domu, kde se topilo v centralnim
kotli koksem.
Kdyz pretavoval ruzne kovove odpady (tyglik s kovem na liti) tak do
koksu chrstnul hrnecek vody a za chvili uz to hucelo az z toho sel strach.

Pritom na rozklad vody je potreba vyssi teplota. Ta voda tam pusobi
jinak nez jako H a O.

--
S pozdravem
Radek Vicek