Největší ELEKTRO FANTAZMAGORIE

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 18 17:29:40 CEST 2011

Ale já nepopírám termodynamické zákony, jen říkám, že hodně vlhký vzduch mi
snižuje spotřebu a zvyšuje výkon. Prostě a jednoduše zvedne účinnost
spalovacího procesu.

----- Původní zpráva -----
Od: "azehw" <azehw na volny.cz>

Generátorový plyn vzniká oklikou mimo termodynamické zákony? Ani vstřikování
vody či páry do motorů nevede ke vzniku perpetua mobile. Nevím, jaký vliv má
na mizernou účinnost dvoutaktů, snad ji nějakým způsobem zvýší, ale to nic
na platnosti fyzikálních zákonů nemění a nezmění to ani 10 Wojnarů. U
leteckých motorů ve 2. sv. válce se vstřikování vody snad také používalo pro
krátkodobé zvýšení výkonu (snad Messerschmidt?), ale energie pro odpaření či
rozklad vody se nevzala z ničeho.
AZE