Vyrovnavaci baterie 12V/2A v aute

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Květen 18 16:30:52 CEST 2011

Odpor tam nedávejte, stačí ta dioda. Přemostěte ji jumperem a zkratujte ho,
než to připojíte, jinak vám může ta dioda přestat diodovat. Po připojení
jumper rozpojte. Pokud chcete filtrovat napájení, pak tam dejte tlumivku a
kond.

----- Původní zpráva -----
Od: "APA" <navrhpcb na gmail.com>

A chci to mit co nejjednoduzsi, zkusim vzit starou baterku z UPSky co
mi tu lezi (po pul roce dava 12,5V, nevim kolik proudu, je to 12V a
nevim kolik Ah http://img836.imageshack.us/img836/272/18052011008.jpg
), k tomu pripnu odpor a diodu (jestli byste byli tak hodni a
doporucite mi diodu a odpor) promerim a uvidim.

Jde mi o to zda to mohu nechat v aute trvale zapnute aby se neco nestalo...