Farnell - jistota desetinasobku ;-)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Květen 17 19:45:08 CEST 2011

Aha....no jo. Takže je cena dána spíš třeba momentální nedostupností
těch drahých typů? No, asi se to nedá vyloučit, stejně ovšem jako třeba
nějaký druh "spolupráce" při tvorbě cen u Digikey a Farnellu. Kdoví...

Jak jsem ale psal, vyvozovat nic nechci, šlo jen o sdělení zkušenosti.
Nakonec jen snad to, že ona česká firma je i v porovnání s Digikey
(nejen) cenově velmi vstřícná.

---
Jirka