Nahrada 2N7002K s vetsim Ids 500mA?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pondělí Květen 16 22:48:34 CEST 2011

Nedalo mi to a zmeril jsem jak dlouho trva nabiti G a nameril jsem cca 10us (spise mene). Neni to zadny zazrak , ridi to primo noha procesoru, na druhou stranu, rezim je 10us sepnuti, 30ms drzet sepnute, vypnout a pak min 10s pauza.

J.