piatok - roboticky vysavac

Jan Peterka peterka256 na seznam.cz
Pondělí Květen 16 17:22:04 CEST 2011

Mel jsem to asi tyden, nikdy se tomu nepodarilo projet byt cely, nabijecku nasel snad jen jednou
nektere "oblibene" casti bytu vysaval vicekrat, nektere nikdy...
To zpomalovani pred prekazkami s tim nema nejspis nic spolecneho,
u toho co mam se da ovladacem nastavit jestli bude dojizdet na doraz (uklidi tak lip v rozich)
nebo bude zastavovat pred prekazkami ty cca 2cm.

-jp-