Tempomaty v aute

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pondělí Květen 16 11:28:36 CEST 2011

1. Pokud je fw ridici jednotky inteligentne udelan, zere auto s tempomatem spise mirne mene , jelikoz jednotka vi co se od nej chce.
2. To je nesmysl, respektive nevidel jsem auto, ktetre by dobrzdovalo.Mam temtomat , ktery ma tlacikto na pridavani ci ubirani rychlosti a kdyz jedete na tempomat a pomoci jeho ovladani uberete jen se snizi vykon motoru , rozhodne se nepribrzduje.
3. To je pravda, kdyz slapnete na brzdu nebo plyn auto prejde do manualniho ovladani a tempomat vypnene, respektive je to tak u aut vyssi stredni tridy s kterymi jsme jezdil. Staci pak tempomat snovu "zaklicovat" na pozdavane rychlosti.

J.