Tempomaty v aute

aze azehw na volny.cz
Pondělí Květen 16 11:24:47 CEST 2011

1. nevidim duvod proc by "zral" vice
2. nebrzdi
3. vypne se po stisku pedaly spojky nebo brzdy, plyn jej nevypne
Nemuzu zevseobecnovat, jde o Golf6 benzin a predposledni Polo.
AZE

----- Original Message -----
From: "Michal Gregor" <a2x1nptda8 na email.cz>
To: "HW-News" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 16, 2011 11:16 AM
Subject: Tempomaty v aute

V mem okoli koluji legendy o tempomatu v aute. Jezdil jsem z nekolika auty
(Toyota, Chevrolet a VW koncern) co mely zabudovany tempomat, a realita se
nejak rozchazi z legendou:

Legenda prvni: Tempomat zere vice.
    1,9TDI VW zere spise mene. (Zkousel jsem to na stejnem useku dalnice.)
    Jak je to u benzinovych motoru se spotrebou?

Legenda druha: tempomat z kopce brzdi brzdama.
    Je nejaky tempomat napojen na brzdy?

Legenda treti:
    Tempomat se vypne po stisku plynoveho pedalu.

Michal Gregor