piatok - roboticky vysavac

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 16 08:10:14 CEST 2011

<maďarská nadávka> pes udělal na podlahu bobek a vysavač udělal svůj 90
minutový denní úklid. Ano, bylo všude.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Peterka" <peterka256 na seznam.cz>

Link mi nefunguje, ale pokud je to Roomba jak se da vycist z textu,
ten jsem mel na vyzkouseni a vicemene zadny algoritmus nepouziva.
Nahodne se odrazi od zdi ke zdi pod nejakym uhlem a uklid je dan jen casem
po ktery to dela.
Pro mensi mistnosti pouzitelne vcelku dobre, pro vetsi a clenitou plochu k
nicemu.
Nakonec jsem kopuil Samsung, ten si delal mapu bytu takze vedel kde uz byl a
kde ne.
Teda dokud se nepokazil :-)