piatok - roboticky vysavac

Jan Peterka peterka256 na seznam.cz
Pondělí Květen 16 07:24:26 CEST 2011

Link mi nefunguje, ale pokud je to Roomba jak se da vycist z textu,
ten jsem mel na vyzkouseni a vicemene zadny algoritmus nepouziva.
Nahodne se odrazi od zdi ke zdi pod nejakym uhlem a uklid je dan jen casem po ktery to dela.
Pro mensi mistnosti pouzitelne vcelku dobre, pro vetsi a clenitou plochu k nicemu.
Nakonec jsem kopuil Samsung, ten si delal mapu bytu takze vedel kde uz byl a kde ne.
Teda dokud se nepokazil :-)