[345] unreachable code

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Květen 14 21:13:46 CEST 2011

Jde to spustit pod Mplabem, ty knihovny jsem tam samozřejmě přilinkoval,
nicméně ten SDCC kompilátor to nepřeloží a hlásí Undefined identifier i
na běžné definice např. PORTB.
HT to po opravách syntaxe a kódu přeloží bez chyb, ale ten hex kód v té
desce nefunguje, v Mplab simulátoru ale ten kód funguje.
Když jsem zkusil přidat přidat ty dvě knihovny a přeložit HT-em, hlásil
Error   [380] ; . unknown record type.
Tak nevím, proč to nejde.
S pozdravem,
		Miloš Dašek