[345] unreachable code

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Květen 13 23:34:43 CEST 2011

A neni to zase nejaka chyba Microchipu/ HT-Softu.
Nedavno jsem zkousel PIC18PRO a PIC24. Nestacil jsem se divit kolik je tam
chyb.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Hfmcons" <hfmcons na gmail.com>
To: <Hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 13, 2011 9:49 PM
Subject: [345] unreachable code

Zdravím,
zkouším ve volných chvílích převest C zdroják zatím neznámého
kompilátoru testovací desky na C zdroják C kompilátoru Microchip. Už
jsem všechny rozdíly pořešil, ale s následujícím si zatím nevím rady. Co
je k čertu na téhle konstrukci tak strašného, že jde přeložit ale
nefunguje funkce display7s:

unsigned char display7s(unsigned char v)
{
   switch(v)
   {
     case 0:
      return 0xEE;       //tady bude něco v nepořádku
       break;              // tady to hází subj.

     default:
       return 0;
       break;        // tady to hází subj.
   }
return 0;         //tady return původně nevracel žádnou hodnotu nacož C
MC protestoval
}

Původní hex normálně funguje.
Poradíte?