[345] unreachable code

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Květen 13 23:31:15 CEST 2011

Jo, je to napsáno mizerně, ale zas tolik mi na tom nezáleží abych to
celé přepisoval. Je tam dost includů a headerů a koneckonců i kódu v mainu.
S tou pomocnou proměnnou mně to taky napadlo, bohužel je někde další
krpa. Překlad proběhne v pořádku, ale program jaksi neprogramuje a nemám
moc času sedět u debugeru.
Dost by mi pomohlo zjistit typ původního kompilátoru.
Původní např. vkládá asm kód pomocí _asm a _endasm nebo konfiguraci takto:
typedef unsigned int word;
word at 0x2007 CONFIG = _WDT_OFF & _PWRTE_ON & _HS_OSC & _MCLRE_ON &
_BOREN_OFF & _LVP_OFF & _DATA_CP_OFF & _CP_OFF; I když tohle je obecná
konstrukce ale třeba to může pomoct při identifikaci.
Netušíte někdo co to může být za kompilátor?
Jo a vývojové prostředí snad Piklab.
S pozdravem,
		Miloš Dašek