OT - vodostavební beton

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 13 08:44:17 CEST 2011

Jeste me napadlo - nebylo by lepsi udelat tu nadrz jen polozapustenou?
Mozna nez se patlat s tim salovanim to udelat z zelezne roury? Pak by
stacilo vykopat treba jen 2m jamu - vybetonovat dole desku, na ni tu
nadobu postavit a pak oblejt betonem?

ono do toho zelezobetonu padne toho zeleza take zatracene hodne aby to
melo smysl a jeste musite resit aby to tesnilo, aby to neprasklo atd.

Radek Vicek